EFTER 3 MÅNEDER MED SUGARBEAR HAIR

VORES REJSE TIL USA 2017 #1

skaermbillede-2017-03-20-kl_fotor

Hej min kære,

Jeg er slet ikke til at holde ud at være i nærheden af lige for tiden, for jeg glæder mig så vanvittigt meget til Jacobs & min rejse til USA – DER ER KUN EN MÅNED TILBAGE! Jeg har heller ikke holdt ferie siden sidst vi var i USA, som var i 2015, så jeg trænger viiiiirkelig til at komme væk fra hverdagen. Heldigvis for mig har jeg en masse fridage i April grundet påske, hvor vi også skal over til Jacobs familie på Bornholm, så der er ikke mange arbejdsdage tilbage til mig før vi rejser! hehe.

Vi har nu også fået ruten 98% på plads, så jeg tænkte at jeg vill fortælle lidt om de steder vi skal være og ting vi gerne vil opleve og måske i kan spidde lidt til med tips? Sidst vi var afsted vi var afsted fik vi ikke oplevet nær så meget som vi gerne ville, men denne gang er vi begge meget opsatte på at være mere kulturelle og vi har forberedt os godt hjemmefra, på hvilke steder vi gerne vil se og hvad vi gerne vil lave, så man ikke sidder i en situation hvor man ikke ved hvad man skal lave og så bare tager ud til nærmeste outlet istedet (like last time) haha.

Jeg deler lige indlæggene op i 2 – ellers bliver det altså waaaaay to long! haha

Orlando

Ligesom sidst, så starter ferien i Orlando. I Orlando skal vi bo på et resort nær universal studios så det ligger ret godt og så er der tennis bane, så vi har aftalt at vi skal spille en masse tennis!(det sker sikkert kun en gang). Der er også spa på hotellet, så vi regner også med at tage en spa-dag. Eftersom at vi kun rejser afsted med håndbagage – så vi kommer hurtigere ud af lufthavnen i Orlando, skal vi også lige klare en major shopping en af de første dage, så vi lige har det nødvendige…. og unødvendige. I Orlando vil vi rigtigt gerne besøge Universal Studios og Disney World denne gang. Det var egentlig også vores plan sidst, men af en eller anden grund fik vi ikke gjort det. Vi skal også en tur til Daytona Beach (efter at have set ‘Dirty Grandpa’) og så kunne jeg godt tænke mig at spise på en restaurant der hedder ‘Coral Reef’, som ligger i Epcot.

Fort Myers

Åååååh jeg elsker Fort Myers, selvom den er kendt for at være lidt af en pensionist by, så er der bare så fantastisk! Der er så roligt og smukt og så elsker jeg alle deres ekstremt farverige huse og at der nærmest ikke er en købmand i miles omkreds! Der føler man virkelig at man er langt væk hjemmefra, en helt fantastisk og beroligende følelse. Det er lidt som om at tiden står stille når man er der. Sidst vi var i Fort Myers var vi der i 2 dage og første dag blev vi simpelthen så solskoldet at vi var nødt til at ligge i skyggen hele den efterfølgende dag, det var lidt ærgerligt. Denne gang skal vi være der i 5dage, det bliver så skønt!

Key West

Efter Fort Myers køre vil den smukke tur til Key West. Sidst var i Key West, Old Town, under vores cruise med Royal Caribbean. Vi var faktisk en liiiille smule skuffet og følte ihvertfald at vi havde set det der skulle ses på de timer vi havde været der. Vi kørte også en tur til Key West og handlede, da vi boede i Long Key. Nu har vi besluttet os før at tage nogle nætter der, på et virkelig lækkert hotel som ligger i New Town – Det er jeg virkelig spændt på.

Carnival Cruise

Inden vi skal på cruise med Carnival har vi faktisk 2 overnatninger vi ikke har besluttet os for, det bliver højst sandsynligt i Long Key igen, så vi ikke har ligeså lang en tur til Miami. Det kan også være vi tager dem i Miami, i dont know yet. Sidst vi var på cruise sejlede vi med Royal Caribbean og vi tænkte derfor også at vi ville prøve noget andet denne gang. Royal Caribbean væltede mig virkelig af pinden, det var så lækkert og service i allerhøjeste plan. Vi skal på et 5dages cruise denne gang hvor vi starter i Miami – Half Moon Cay- Grand Turk – En dag på havet – Miami. Det fedeste ved når man er på cruise er de her helt specielle øer der er så små at man ikke troede de fandtes, som man får lov at opleve. Ligesom sidst da vi var på Coco Cay, det var en helt syg oplevelse.